A nice day!

Blev att åka och shoppa med Amanda idag :D Hittade äntligen två stycken nagellack som jag ville ha :D Men fick lite panik när jag skulle betala för kortet funkade inte, men som tur var hade jag kontanter och det funkade sen :D Måste ha varit nå fel på deras kortgrej (;

Efter det följde jag med Amanda hem och vi åkte moppe :D Härligt! Blev första gången för mig iår :D Har varit så sjukt varmt idag, var till och med folk som gick i bara shorts och t-shirt! :O

Kommer bilder sen, troligtvis imorgon. Ha de bra! :D


Nagellacken


Kommentarer
Postat av: johanna

sv; hihi tack!! :D <3



haha usch, hatar paniken man får när kortet inte funkar! haha :D tur det funkade sen :) btw snygga nagellack :DD:D<3

2011-04-12 @ 15:20:13

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0