one year <3

Ligger i sängen och skriver min loggbok som vi måste skriva för varje dag på praktiken, jätte svårt att komma ihåg vad man har gjort om man inte skriver varje dag!
 
Har väll inte hänt så mycket idag, jobbade till 3 och har efter det bara varit hemma. Var hemma själv efter jobbet och blev typ skit rädd för satt på övervåningen där mitt och johannas rum är och så hörde jag någon nere, men hade inte hört att någon hade kommit hem, så jag vågade ju inte gå ner och kolla vem det var haha :) Men hörde sedan tack och lov att de vi bor hos pratade med varandra!
 
Kan inte fatta att för ett år sedan var jag så jävla lycklig, känns som det var en evighet sedan det hände men ändå inte. Saken som jag var glad över alltså, inte att jag var lycklig ;)
 

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0