en lista

Sorry för dålig uppdatering, har inte orkat. Men här får ni en lista i alla fall och kan berätta att jag har det skit bra! Vill inte åka hem nästa vecka :( Ni får nog bilder när jag kommer hem, för funkar inte att föra över dem till datorn :(

 

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?: klädde på mig
16. Vad åt du sist?: macka från subway
17. Vad irriterar du dig på?: mycket

18. Tror du på distansförållanden?: ja
19. Vem tänker du på just nu?: de ni ;)
20. Tror du att personen tänker på dig med?: ibland så kanske
21. Vart reste du sist?: till en skola här i england
22. Vad gjorde du igår kväll?: var hos freddie för paul ville lära oss göra en fruktkaka
23. Liknar du din mamma eller pappa?: liknar väll min mamma mer
24. Ler du ofta?: ja
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: ja
27. I vems säng sov du i igår natt?: min här i england
28. Vilken färg har din tröja?: grå

29. Har du gråtit offentligt: ja
 
ELVA SENASTE:
Senaste alkoholdrycken: kommer faktiskt inte ihåg
Senaste bilfärd: till skolan idag
Senaste filmen du såg: kollade halvt på Bad boys igår

Senaste ringda telefonsamtal: till johanna tror jag
Senaste bubbelbadet: vet inte
Senaste spelade cd: lyssnar inte på cd
Senaste kyss: tänker jag inte svara på, ni får fråga om ni vill veta
Senaste gången du grät: kommer inte ihåg :)
Senaste måltiden: åt lunch ensam idag :(
Senaste gången någon stötte på dig: idag typ haha ;)
Senaste flygresan: var till england för några veckor sedan
 
GLÄDJE
32. Är du en glad person?: jadå
33. Vad gör dig glad?: mina vänner och någon till
34. Önskar du att du var lyckligare?: vissa perioder, fast jag har det egentligen väldigt bra
35. Är lycka överskattat?: nej det tror jag väll inte
36. Kan musik göra dig glad?: ja, absolut!
 
Är grymt sugen på b&j!

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0