Some will win, some will lose

Har för tillfället väldigt stor lust att skita i att packa någon väska tills imorgon, då jag åker hem till mina föräldrar. Men har en känsla av att jag kommer ångra mig senare. Är grymt slut efter en dag i grythyttan och loka brunn! Har nämligen varit där idag med alla tvåor, hotell/turism ettorna och treorna. Vi var på studiebesök på en högskola och vid loka brunn då. Kommer väll bilder om någon dag, kanske imorgon, kanske på söndag eller kanske måndag? Ni får kika in och kolla utkik lite då och då helt enkelt :) Nu ska jag se på ett gossip girl avsnitt och sen sooova! nej just ja, packningen var det också ja..


Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0