Bilder från dagen

Dagens enda lektioner idag var engelska och matte, samma som igår alltså fast lite bättre upplagt. Båda två var nämligen på morgonen till skillnad mot måndagar då vi har en på morgonen och en på eftermiddagen. I alla fall så på engelskan tänkte jag och Matilda göra ett nytt försök till att fixa vårt reseprogram, men det funkade inte så vi blev tvugna att lämna in våra olika filmklipp på ett usb till vår lärare. Tanken var att vi skulle klippa ihop dem och lägga in lite bilder och ett kort klipp också, men minnet på skolans datorer är tydligen väldigt lite antar jag, för inte ens en av filmerna fick plats.

Efter matten och engelskan jobbade jag, Tb och Johan med vårt projektarbete. Bakade om(kan man säga så? haha) en avbakad cheesecake för vi ville göra några ändringar för att förbättra den och den blev jätte god :) Här får ni en bild på resultatet!


Citroncheesecake med botten av digestive kex och en hallongelespegel

När vi var klara med detta stannade jag kvar i bageriet och var med Amanda och Viktoria när de jobbade med deras projektarbete. Här får ni lite bilder på deras resultat  ;)


Amanda och en mangomoussetårta!

Strawbeeerries!

Och Amanda igen med en passionmoussetårta ;)

Efter skolan har jag storstädat lägenheten, behövdes verkligen! Och även räknat lite matte, riktigt duktig idag jag!


Nämen vad dök upp här? Jag, med lite olja i håret haha :) Långt inlägg detta blev ;)

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0