->skolan

1. Namn? Cecilia
2. Min födelsedag? 4 oktober
3. Den bästa vännen? Några stycken
4. Den som senast kramade dig sist? Fredrik tror jag
5. Den som senast kysste dig? Fredrik
6. Personen du senast såg? av folk jag känner så är det klasskamraterna, annars vet jag inte
7. När grät du senast och varför? en vecka sedan, mådde inge bra
8. När skrattade du senast och varför? har precis gått upp så har inte hunnit skratta än, eller jo men bara inombords typ haha :)
9. Den du senast skrek åt? kommer ej ihåg
10. Favoritlåt? Beror på humör
11. Favoritfärg? Lila
12. Roligaste personen du vet? tänker jag inte skriva här ;)
13. Den du senast var tillsammans med? Fredrik och är fortfarande :)
14. Relationen till personen just nu? tillsammas
15. Vill jag ha tillbaka mitt ex? nej
16. Det jag senast åt? rostad macka
17. Det jag senast sa? vet inte, eftersom jag har precis gått upp och inte träffat någon än ;)
18. Den som senast smsade? min bror
19. Den som senast som ringde mig? fredrik tror jag
20. Den jag senast höll handen med? fredrik
21. Drygaste personen jag vet? tänker jag inte skriva här
28. En jag saknar? om jag bara får välja en blir det johanna k, men saknar några till också
29. Vilken färg har din tandborste? vet inte, vit och grön kanske
30. Vlken färg har din bh just nu? för tillfället har jag ingen alls på mig
31. Vilken färg har dina trosor/kalsonger? rosa och gula
32. Den med finaste ögonen? vet inte, brukar inte tänka så jätte mycket hur folks ögon ser ut
33. Den med finaste leendet? fredrik
34. Den med bäst humor? vet inte
35. Ditt humör just nu? går upp och ner den mesta tiden
36. Nån du bara måste träffa snart? kompisarna hemma i dalarna och min syster
37. Nån du skulle vilja lära känna bättre? några stycken
38. Hur lång är du? 167 eller 169 cm

Och så en bild från weheartit.com <3


Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0