Kompis, det går bra nu!

Sitter just nu och räknar lite matte, går grymt bra just nu! Gick ju till skolan ca 2 timmar tidigare imorse och räknade lite och då gick det också riktigt bra, så nu är det ju kul att räkna :) + om det går bra på hela det här testet jag håller på med kanske jag kan göra prov imorgon eller på fredag så slipper jag göra det efter våra studiedagar ;) Nu känner jag till och med för att läsa matte C igen, men får se om jag får behålla den känslan haha :)

Annars idag har jag, Munk, Amanda och Louise åkt till tryckeriet där vi ska trycka våra handdukar. Tänkte fixa trycket men då hade de fått vår mall i fel format eller något, så får åka dit någon annan dag ;) Efter det hängde jag och Munk med Amanda hem. En trevlig dag helt enkelt :) Bjuder på några bilder från idag!


Köpte Calipoo shots! Den gröna solero shots som fanns förut var däremot myckte godare :/

Svenska utan lärare :) Dock var jag tvungen att läsa min tråkiga bok :/

Freddie och Tb

Ämända

Me

And Munk

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0