Inte långt kvar nu :)

Klockan är halv 11 på en fredagskväll och är skit trött trots att jag sov i någon timme när jag kom hem från skolan. Så nu blir det att sova! Ska försöka orka läsa lite i min skittråkiga svenskabok innan, men det kommer jag nog inte göra så det får bli imorgon :)

Är idag en vecka kvar tills jag åker hem till dalarna! Var väldigt sugen på att åka hem den här helgen också och gå på midnattsslalom idag, har varit på det varje år sedan 11 år tillbaka! :O Men så blev det inte och känns ändå ganska bra för kommer kännas så j*vla bra nästa helg när jag får träffa Fredrik, Johanna, Jonte, Natalie, Cisci, familjen och ku-människorna då när jag inte har varit hemma på tre veckor! Shit va tiden har gått fort egentligen, speciellt den här veckan :)

Fick även ett litet kusinbarn idag, en flicka blev det så hoppas på att få träffa henne nästa helg också! :)


Det här förstörde min morgon lite! Vakna med the voice (som jag tittar på varje morgon då jag går upp innan kl.9) funkade inte förs en liten stund innan jag skulle gå! :/ Men som tur var blev dagen lite bättre när jag kom till skolan :)

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0