suprised!

Var ett tag sedan jag skrev här, förutom igår då men då lade jag ju bara upp lite låtar :) Men har nämligen knappt suttit något vid datorn, fast har knappt gjort något annat heller haha :) Jobbade i tisdags, opererade bihålorna och drog ur en visdomstand i onsdags och sov sedan kvar en natt på lasarettet. Och efter det har jag bara tagit det lugnt, träffade Natalie och Emma igår och pratade lite och kikade sedan på sällskapsresan :) Har inte haft så jätte ont efter opererationen och det är så jävla skönt! Har mest haft ont i munnen och idag börjar blåögat och blåkinden komma, kan man säga så? haha. Börjar i alla fall bli blå på vänster sida av munnen och lite uppåt mot kinden, inte lika kul.. haha. Är väldigt sugen på riktig mat också eftersom jag bara får äta flytande mat i en vecka pga att de har sytt i munnen och har väll något sår där också :P
 
Tråkigt inlägg att läsa förmodligen, men nu fick ni i alla fall en liten uppdatering hur det är med och så :) Hur är det med er?
 

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0