när inga sorger finns kvar, vad blir vi då lyckliga av?

Oh vad det uppdateras här.. Men började ju jobba denna vecka och när jag har kommit hem har jag varit så trött och haft väldigt ont i bihålorna, käken och huvudet så bloggen var inte direkt prio 1 ;) Får se hur det blir med uppdateringen i helgen, har inga planer alls för tillfället, förutom att jag ska jobba en stund på fiket imorgon. Var ett tag sedan jag var där så ska bli ganska skoj ändå ;) Vad ska ni göra i helgen? :)
 
Kan ju berätta att jag trivs väldigt bra på mitt sommarjobb, städjobbet, och var mycket bättre än jag trodde det skulle vara. Men mina förväntningar var ju inte så höga så kanske beror lite på det och jobbar med bra människor också :)
 
Bild från i tisdags, inte de här människorna jag jobbar med, fast hade varit väldigt kul det :) Johanna, jag och Tilda är det på bilden

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0