don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect

Härligt att somna med huvudvärk och sedan vakna med det också.. Har haft ont varje dag i säkert en vecka nu och hjälper inte så värst bra med tabletter heller. Hoppas verkligen att det inte kommer bli som jag hade det i 8:an och 9:an. Då jag i princip hade ont varje dag i 2 år för läkaren hittade inte vad det var för fel. Var sällan jag gick en hel vecka i skolan och mitt liv var typ skola - sova - skola. Visst låter det kul? Ne, inte direkt.. Är väldigt glad över att det gick över när jag fick en betskena, bet tydligen ihop tänderna på nätterna eller något :P

Men i alla fall, har varit med Natalie, Cisci och Alfons en stund idag, eller vi gick en sväng för att alfons skulle sova. Sedan jag gick och Natalie ytterliggare en sväng haha :)

Har förresten fått en idé om hur jag vill ha min header, så den kommer nog ändras i veckan haha :)

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0