Dag 28 - Din dag i detalj

Klockan ringde 8.10, hade sovmorgon till tjugo i 10 :) Gjorde mig iordning och gick till skolan i spöregnet. På schemat stog det bageri B och då bakade vi äppel och kanelgifflar, flätade mandelkransar, bullkransar, pestobröd och så satte vi några surdegar. Kan hända att jag har glömt något, men tror inte det :)

Vi fick reda på att vi kommer börja läsa konditori C innan vi ens är klara med konditori B än :O Fick även reda på att vi kommer gå en vecka längre än 3:orna och vi kommer inte ens få se deras student, utan vi ska ha lektioner då! Varför liksom? Och eftersom de på vår skola tar i en annan stad kan man ju inte gå ut på rasterna heller :/

Har väll inte hänt så mycket mer idag, är på konstigt humör, är typ på bra humör men mår ändå inte riktigt bra :/ Men blir förhoppningsvis bättre efter helgen, för tror jag vet vad det beror på och om det är det, så måste jag bara vänja mig vid det.


Hittade den här fina lappen i bageriet idag :) Eller om jag ska vara ärlig stog det bara mac på den först ;)

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0