20 frågor

Hittade den här listan hos Beciell som lägger ut sånna här listor en gång varje månad ;)

1. Vilken del av ditt utseende lägger du ner mest tid på? Håret tror jag


2. Om du kunnat bo varsomhelst i hela vida världen, familj, vänner, jobb, allt hade följt med, vart skulle det då varit?
Vet inte om jag hade viljat bo i något varmare land resten av mitt liv, skulle nog sakna vintern då. Så har inte en aning om vart det skulle vara.


3. Finns där något du SKULLE VILJA göra, men aldrig får tillfälle, tid eller råd med?
Ja, massor med grejer. Skulle vilja åka på ett utbytesår till usa men ändå inte p.g.a. flera anledningar, åka på en språkkurs, vara något som jag inte kommer på namnet på just nu, men när man åker till något land och jobbar gratis. Sedan finns det flera saker jag skulle vilja göra :)


4. Vilka är dina TRE favoritbloggar?
Eftersom det är Johannas och Kims bloggar jag läser varje dag, så blir väll det mina tre favoritbloggare. Men sedan finns det ju några jag läser då och då och dom är också bra :)


5. Prenumererar du på någon tidning?
Ja, frida men ska sluta när den går ut ;)


6. Vad fick dig att börja blogga?
Jag ville skriva av mig och tycker om att skriva :)


7. Har du några stora planer detta nya år?
Kanske ;)


8. Köper du helst "köbekaugor" eller bakar du hellre själv?
Antar att köbekaugor är typ sånna där påsar med pulver i, men bakar helst själv :)


9. Till vilken organisation/fond skulle du skänkt 500kr/månad om du vore tvungen?
Till någon som jobbar med att de i de fattiga länderna ska få mat


10. Vad för sorts husdjur har du haft genom hela din livstid/har du just nu?
Min familj hade en kanin förut


11. Om du hade en tidsmaskin, till vilken tid skulle du då åka?
Just nu skulle jag vilja åka tillbaka till helgen för jag var med de personerna som får mig att må riktigt riktigt bra :)


12. Vad är det mest onödiga du har köpt?
Vet inte, finns väll mycket onödigt egentligen ;)


13. Vilket ämne i skolan var för dig det värsta?
Går ju fortfarande i skolan, men var nog livsmedelskunskap för vi hade så många lektioner varje vecka, gick fort framåt och så var det ju inte det roligaste ämnet precis


14. Har du några inplanerade resor det här året?
Nej


15. Berätta 3 saker som jag och dina läsare antagligen inte visste om dig? ;)
1. jag tyckte den här frågan var väldigt svår
2. har just nu ont i halsen
3. ska åka skidor i helgen!


16. Bara måste ställa denna fråga; Läser du Blondinbellas blogg?
Nej


17. Är märke viktigt för dig, vad gäller kläder?
Nej, kläder som kläder


18. Hur länge har ditt förhållande du har just nu varat, ELLER; hur länge har du nu varit singel?
Har varit tillsammans med Fredrik i väldigt snart 4 månader :)


19. Svär du ofta?
Nja


20. Var i Sverige har du din absoluta favoritplats?
Sin favoritplats skulle ju inte alls vara samma sak om man var väldigt långt ifrån dem som man tycker om.

Får bli en bild på mig och Natalie från i somras när vi skulle sova i tält  med Cisci, Gran och Alfons :)


Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0