idag har varit en ganska bra dag! :)

Kom för ett tag sedan in från en två timmars promenad med Munk :) Eller vi gjorde Kevin sällskap på pizzerian en stund också, så gick inte precis hela tiden haha :) Trevligt och skönt var det i alla fall :)

Har ju varit jätte fint väder idag, men såklart gick vi till fyra idag så solen gick ju ner strax efter det :/ Vi som typ aldrig slutar så sent annars. Men, men det kommer väll fler soldagar, förhoppningsvis haha :)

Kommer förresten kanske kunna läsa spanska igen! Ettorna har ju precis börjat med det, fast de läste första steget eller vad det är, men rektorn skulle kolla om det skulle kunna gå att ha en fortsättningskurs senare i höst antar jag, eller något haha :) Får hoppas det går, för jag vill verkligen läsa det igen :)


Kommentarer
Postat av: En modells liv

Hej!Tänkte höra om du ville vara söt och rösta på mig i miss world sweden? :)Här är länken: http://www.missworldsweden.se/kval2012/rose_marie_wedinSen klickar du på GILLA där mitt bidrag är :)Om du gör det är du världens goaste! <3Du får gärna länka det i ett inlägg också om du vill :) Så jag får mer som röstar <3

2012-02-24 @ 17:45:00
URL: http://modellinglove.se

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0