glad alla <3-dag

Vet inte riktigt vad jag tycker om alla hjärtansdag, är väll fint men tycker ändå synd om de som känner sig ensamma. Fast det finns ju dagar för alla möjliga saker, så varför ska inte kärleken också ha en egen dag? Och man behöver ju inte fira den om man inte vill, fast det är ju väldigt mycket prat om den här dagen, så kanske lite svårt att inte märka av den. Det är ju egentligen samma sak med mor- och farsdag för alla har ju inte en mamma och pappa. Då kanske de känner sig nere när det är den dagen och direkt när man går in i en butik möts man av en massa mors- och farsdag grejer. Det är ju inte heller så kul för dem då och de flesta av oss har ju i alla fall någon som tycker om en på ett eller annat sätt och då kan man fira alla hjärtansdag med den, om man nu vill fira dagen för det behöver ju inte vara med någon man är kär i :)

Nu när jag har fått skriva ner mina tankar känner jag att jag är för alla hjärtansdag, men tycker inte det spelar så stor roll att fira den eller inte. Man kan ju visa sin kärlek till varandra vilken dag som helst, är egentligen mer uppskattat då :) Men kan ändå vara kul att göra något tillsammans på just denna dag ;)

Nu ska jag i alla fall äta lite mat som min bror har lagat och sedan blir det att åka in till stan :) Hoppas ni får en bra dag, puss :)


Jag och min kusin Natalie för något år sedan :) Väldigt vacker bild haha :)

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0