Partiet - Ensamkommande flyktingbanan

Sitter för tillfället vid min brors dator och ska strax titta på Gossip girl, om jag hinner innan han kommer hem det vill säga. Får hoppas på det i alla fall!

Idag har jag inte gjort ett dugg, den mesta tiden har jag jätte ont i huvudet, bihålorna och öronen.. Tur att jag ska till sjukhuset imorgon bitti! På eftermiddagen blev det i alla fall en överkörningstur med pappa. Var över ett halvår sedan jag körde och jag trodde verkligen det skulle gå skit, men det gick faktiskt riktigt bra! :)
Igår gick jag upp tidigt som attans för att åka in till stan och jobba lite. Fick åka i 40 km/h och i berget stog det bilar längs olika infarter för att de inte klarade av att åka upp pga av snöovädret. Helt sjukt att det är sånt här väder när det är slutet av april och det har verkat som att det har varit på väg att bli vår, jag gick liksom utan jacka förra helgen! I alla fall så efter jobbet blev det att sova i några timmar för att sedan åka in till stan igen och gå på Musikens dag med Tilda och Johanna, kul var det och upptäckte ett nytt band som var skit bra live! Partiet hette det :) Tror inte jag skulle ha börjat lyssna på deras musik om jag inte hade sett dem live ;)
Kommer bilder sen när jag sitter vid min dator!

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0