Musikens dag!

Var som sagt på Musikens dag i lördags. Blev väldigt glad när jag insåg att jag skulle vara hemma när det var! För er som inte vet så arrangeras Musikens dag av musikesteterna på gymnasiet, tror det är så varje år i alla fall. Och sen bokar de några band till stora scenen i aulan och så får andra anmäla sig till lilla scenen. I alla fall som jag har fattat det som haha :) Här får ni några bilder från kvällen!


She´s cake

Något band från 9:an

Emlan

Paritet som jag berättade om i förra inlägget. Ett mycket härligt band!

Mollie, Stina och Klara precis i slutet av en av sina låtar

Och så Little Albert som jag tycker väldigt mycket om :)

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0