I have no idea what to think about you

Nu var det ett tag sedan jag skrev här, men har haft fullt upp hela veckan! Hoppas det är bra med er för med mig är det hyffsat bra i alla fall. Kanske åker in till stan senare ikväll och kolla när några spelar innebandy, annars blir det nog att bara sitta hemma.

Ni kanske vill veta vad jag har haft för mig i veckan? Kan ju berätta lite kortfattat :)

Måndag: Klippte och slingade håret, träffade Johanna en stund. Min saknade syster kom också hem :)
Tisdag: Jobbade, ku
Onsdag: Jobbade, var med Fredrik
Torsdag: Jobbade, sov hos Johanna
Fredag: Mormor kom hit och åt påskmat. Tror inte jag gjorde något efter det
Lördag: Jobbade, åt hos mormor och morfar, var med Natalie, Cisci och Alfons
Söndag, idag: Absolut ingenting! Har suttit på mitt rum sen jag gick upp typ. Blev tyvärr inte som det var tänkt

Ni kunde ha fått lite bilder från de här dagarna, men sitter inte vid min dator så får inte över bilderna.


Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0