Du ger mig vingar för pengarna och flyger ut över ängarna

Torsdag idag då, lektionerna som stog på dagens schema var bageri och körkortsteori. Klarade tyvärr inte av att vara med i bageriet, men fick i alla fall några mattetal gjorda istället :) Ska försöka räkna klart kapitlet i helgen/början av nästa vecka så att jag kan göra prov då.

Var lite kul för vår bagerilärare till mig och Munk som inte heller var med i bageriet sa "Vad ska ni göra istället då, facebook? Ah, det blir väll bra" haha :)


Klasskamraterna, eller om det bara var med Amanda, gjorde en tårta med mitt namn, dalahästar och runor på haha :) Runorna är där för att vi i Dalarna använde runor senare/längre än vad de andra i Sverige gjorde eller något haha :) Freddie fick göra en tårta åt Mekonomen som vår lärare skulle muta med eller något haha :)

Vad är det här för uppgift egentligen?

Johan fick ett hjärta i sitt kaffe och jag gillar den här bilden!

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0