Det finns stunder i livet när man är alldeles för glad så att man inte vet vad man ska göra. jag har en sån stund nu

Det regnar, jag är glad och mina bihålor är hyffsat okej = riktigt bra och mysigt med regn! Jag har sedan jag kom hem från skolan varit väldigt glad och vet inte riktigt varför, men det är härligt! Fast jag var nog ganska glad i skolan också! Hoppas det här håller i sig och att det är bra med er! Mycket uppropstecken här haha :)

Sedan jag kom hem från skolan vid 3-tiden har jag tittat på Gossip girl<3, tagit mig en kvällspromenad i regnet och blåsten och har även blivit ett varmt, skönt bad :) Nu ska jag spela en omgång i Bubble Witch Saga och försöka klara den där j*kla banan, wish me luck!

Känns som att jag har bränt mig på örats baksida, hur kommer det sig? :O


Kommentarer
Postat av: alma

Dom ljusa jeanses med dragkedja kommer från Gina Tricot och kostar endast 500! :D kram

2012-04-14 @ 16:43:11
URL: http://almailbacks.devote.se

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0