bio!

Kom hem från bion för ett tag sedan. Var bara jag, Johanna och två stycken till i den stora salongen haha :D

Filmen hette Niceville och den var faktiskt bra och väckte lite känslor. Den handlade om mörkhyade som var hembiträden åt vita under mitten av 1900-talet skulle jag gissa på. Och de fick inte ens använda deras toalett bara för att de vita var rädda att få deras sjukdomar, som de inte ens hade! Man bara, men hallå, de är väll precis som oss bara det att de har en annan hudfärg.

Här kommer lite bilder från dagen :D

Johanna i en tunnel (;

Johanna i ett däck haha :D

En fin Johanna :D

fötter

där ser du typ bara med ett öga (;

Kommer aldrig glömma eller i alla fall inte på väldigt länge:
Johanna: Har inte du berättat en sak för mig?
Jag: va?
Johanna: är du spelmissbrukare?
hahahaha :D

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0