gamla goa tider


Emma och jag

Jag och Jenni för ett antal år sedan, världens minsta bild (;

Jag och Karro när vi sov i tält (; Saknar de där tiderna

Idolkväll med g-berg tjejerna :D

STUM-lägret! :D Ignorera mig på bilden har för mig att jag fick en skrattattack precis när bilden togs (;

Skogen med bror, mormor och morfar (;

Jag och kusin Emma :D

Lina, Matilda, Ida och jag (;

Dagis, gissa vem som är jag? haha :D Min mamma är även med på det här kortet, åt höger (;

<3

Några ur gamla klassen :D

Min födelsedag något år (;

<3

Jag och Emma en rolig dag på vasa (skolan) :D

Tältning med klassen. Tror det var den här gången det slutade med att alla sov inne, eller så var det en annan natt (;

Gamla klassen som jag saknar!

Volleybollturnering!

Avslutar med en bild på Jesper och Robin :D

Kommer komma en fortsättning med gamla bilder, så håll utkik (;

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

CICCI VEM ÄR HON TILL VÄNSTER (fröken) PÅ BILDEN FRÅN DAGIS NÄR DIN MAMMA VAR MED!??!?!?! om du inte vet vem det är så TROR jag att det kan vara min mamma.. EHE fast kan var anån annan också ;) inte säker alls

2011-10-02 @ 11:44:49

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0