Dag 5 - Berätta om din närmsta vän

Mina allra närmaste vänner som jag kan berätta allt för är Natalie, Cisci och Johanna. Jag skulle också kunna räkna med Amanda, Tb och Munk i mina närmaste vänner, men inte på samma sätt (; Går inte riktigt att föklara, för jag kan ju berätta allt för dem också (; Men det är ändå inte på samma sätt.

Natalie har jag kännt i hela mitt liv för hon är min kusin. Men eftersom hon är nästan 5 år äldre än mig började vi inte umgås förs för några år sedan. Är väldigt glad över det för har upplevt massa grejer med henne och hon är en bra vän :)


Natalie när vi var i Furvuik och kollade på Ola i somras :D

Cisci känner jag bara för att hon är tillsammans med min kusin som är Natalies bror. De har ett barn på 1 år som heter Alfons. Är rätt bra att de är tillsammans för annars hade jag aldrig träffat Cisci (; Blir ingen bild på henne här, för kommer ändå bara få ta bort det.

Johanna lärde jag känna förra sommaren bara för att Patrik W skulle åka till Öland sista kolloveckan, så då fick Johanna jobba istället för honom, som jag är väldigt glad över. Visst det hade varit roligt att jobba en till vecka med Patrik också men då hade jag inte lärt känna Johanna. Jag och Johanna hade spelat fotboll med varandra i ca ett halvår innan det, men vi hade aldrig riktigt pratat med varandra, men sedan när vi började prata på kollot blev vi skit bra kompisar på en gång :) Kommer ihåg när Jonte T frågade om vi var släkt bara för att han tyckte vi var så lika på insidan, men det är vi inte (; Har hur många roliga minnen som helst med henne :)


Johanna :)

Amanda, Tb och Munk lärde jag känna för ett år sedan, när vi började i samma klass :) Av dem är det typ bara Amanda jag träffar på fritiden, men det kommer nog blir ändring på det när Munk kommer bo ca 100 meter ifrån mig :) Kommer nog bli skit skoj!


Tb, Munk och Amanda :)


Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0