Dag 1 - Presentera mig själv

vem är jag? Jo, jag är en glad 16-årig (snart 17) tjej som flyttade hemifrån för 13 månader sedan. Anledningen till att jag flyttade så tidigt var för att jag kände att jag inte ville gå i skolan där jag bodde, ville göra något kul, utforska "världen" lite eller vad man ska säga (; Linjen jag valde var (är) Livsmedelsprogrammet med inriktning bageri och konditori. Idag tycker jag att jag gjorde rätt val. Visst det finns stunder då jag skulle vilja bo hemma, men de får man leva med för stunderna där jag känner att jag gjorde rätt val är många flera.

Som person är jag glad, sprallig, positiv och snäll. Det är i alla fall vad jag tycker, hur andra uppfattar mig kan jag inte svara på (; 

När jag inte är i skolan spelar jag fotboll, är med kompisar, är konfirmandassistent och spenderar alldeles för mycket tid framför datorn. Vet inget mer jag kan berätta, så nu vet ni som precis har börjat läsa min blogg och ni som inte känner mig fått reda på lite mer om mig (; Kanske ni som känner mig också haha :D


Bjuder på en bild också, för ovanlighetens skull (;

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0