sverige!

Kom hem från Deutschland för några timmar sedan, två timmar för att vara exakt (; Har haft en grymt bra resa, skriver mer om den imorgon. Funderar på att starta en ny kategori som kommer heta "resor" där jag kommer skriva om alla resor jag åker på :D Blir nog så att varje dag under tysklandsresan får ett eget inlägg där jag kommer skriva om dagen och lägga in massa bilder :D

Imorgon tror jag att jag ska simma lite i den nyrenoverade simbassägen här, innan mamma och pappa kommer och hämtar upp mig. Blir nämligen att åka hem till dem under lovet :D Måste också packa ner en massa kläder eftersom efter lovet kommer jag bara vara i lägenheten i nästan två veckor för sen har jag praktik, som ska ske i kommunen där mina föräldrar bor. Och 3 dagar efter praktiken får vi jullov och det ska ju också spenderas hemma (;


Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0