Dag 28 – 10 saker du (kanske) inte visste om mig

- Jag biter på naglarna och har gjort det så länge jag minns. Försöker att sluta, men det går verkligen inte :/
- När jag har tagit studenten vill jag plugga vidare till konditor (eller hur man säger) i Stockholm, fast har inte kollat upp det så noga (;
- Saknar mina vänner hemma i dalarna grymt mycket!
- Jag tycker väldigt mycket om att dansa, men har aldrig gått på det (; Skulle väldigt gärna vilja testa på, men vill inte börja själv och vet ingen som också skulle kunna tänka sig gå :/
- Senare i livet vill jag ut och resa mycket :)
- Jag har väldigt höga krav på mig i skolan, men tror de har sjunkit, fast dock väldigt lite. Men på ett sätt kanske det är bra att ha höga krav, för då pluggar man ofta mycket till proven (;
- Jag får ganska lätt dåligt samvete och bryr mig i stort sett om alla även fast jag inte tycker om dem så mycket
- Jag tycker att min blogg är ointressant och tråkig, och fattar inte riktigt varför ni läser den haha :D
- Mina facebook vänner är bara sånna jag känner, eller ja i alla fall vet vilka de är och har träffat dem i verkligheten (;
- Älskar att få fina sms helt oväntat, en sådan text i facebook-loggen eller såklart när någon säger det i verkligheten :)


Haha, ni får en bild på mig från när jag var på konfirmationsläger på Gotland :D Fast jag var inte konfirmand då, utan assistent :D

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0