lista

Gör en lista för att fördiva lite tid på den här jobbiga torsdagskvällen

1. Hur gammal är du om fem år? 22 år
2. Vem var den sista du träffade? Mike och Erik, eller jag hejade bara på dem, typ (;
3. Hur lång är du? 167,5 tror jag haha :D 
4. Vilken var den senaste film du sett? Inte en aning, kollar typ aldrig på film
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till Johanna: Jag med :) pussochkramskumbanan :) <3
7. Var är dagens planer? Duscha och sova
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Olika beroende på situation, men smsar nog mest
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambos
10. När såg du senast din mamma? söndags kväll
11. Vilken ögonfärg har du? blåa
12. När vaknade du idag? 6.50
13. Har du någon gång hittat en katt? tror inte det
14. Vilken är din favoritplats? -
15. Vilken plats föredrar du minst? Hmm.. med rätt sällskap blir alla ställen roliga <- behåller det som den innan mig skrev
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I en stad ganska nära min hemstad, och med ganska nära menar jag inte en halvtimme med bil ifrån, utan kanske 2 ½ timme högst (;
17. Vad skrämde dig som barn? -
18. Vem fick dig att skratta senast? mamma eller pappa
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, eller alla kan väll äga en sådan
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? t-shirt
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två
23. Hur många landskap har du bott i? två
24. Har du någon gång spytt på fyllan? nej
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? inomhus: strumpor, ute på sommaren: barfota, ute på våren/hösten/vintern: skor (;
26. Är du social? för det mesta, men beror lite på vilka människor jag är med och vilket humör jag är på
27. Vilken är din favoritglass? vaniljglass med jordgubbsrippel kanske
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara, slösa, skänka
29. Tycker du om Kinamat? ja!
30. Tycker du om kaffe? nej
31. Vad dricker du till frukost? inget
32. Sover du på någon särskild sida? nej
33. Kan du spela poker? ja, någorlunda :)
34. Tycker du om att mysa? Ja, finns det någon som inte gör det? Eller det är väll såklart det finns (;
35. Är du en beroendemänniska? Nej
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? ja, eller känner väll dem inte så jätte bra
37. Vill du ha barn? Ja, men inte just nu (;
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite spanska, fast har glömt bort det mesta av den :/
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej :)
40. Föredrar du havet eller en pool? pool, I think
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, eller helst skulle jag vilja spendera pengar på välgörenhet
42. Äger du dyra smycken? det beror på vad som anses dyrt, men jag skulle säga ja
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? vatten om det gills, annars nudlar (;
45. Vem är den roligaste människan du känner? -
46. Välj ett ärr på din kropp? ett väldigt långt upp på låret som jag fick när jag var väldigt klantig och ramlade med cyklen i våras, vet typ inte om jag har några andra ärr men det måste jag ju ha (;
47. Vad har du för ringsignal? volbeat - still counting
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? vet inte
49. Flirtar du mycket? tror vissa tycker det, men jag gör inte det med mening
50. Vart togs din profilbild för din blogg? i mitt rum
51. Kan du byta olja på bilen? Nej, kan inget om bilar typ (;
52. Har du fått fortkörningsböter? nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? håller på att läsa Konsten att läsa tankar
54. Läser du dagstidningen? när jag är hemma hos mamma och pappa, så ja
55. Prenumererar du på någon veckotidning? frida, om det gills som veckotidning
56. Dansar du i bilen? Nej
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? den vi lyssnade på i bageriet
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? vet inte
59. När var du i kyrkan senast? kommer inte ihåg, men var i ett kapell i söndags
60. Vilka personer utmanar du? de som vill (;

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0