pluggar..

Är hemma från skolan idag, som jag också var igår. Inte alls kul att vara sjuk, men nu är jag i alla fall hos min mor och far. Hade lite beslutsångest om jag skulle åka hem eller inte, men kände på en gång när jag klev av tåget och in i våran bil att jag hade gjort rätt val (; Lite tråkigt bara om jag inte kommer kunna träffa någon i helgen, men kommer ju hit om en vecka igen så gör inte så jätte mycket (;

Var lite kul igår när jag satt på Västerås centralstation och väntade på tåget för då kom det 3 poliser som de filmade. Och de spelar ju in programmet 112 - på liv och död i västerås, så kan hända att jag blir med en kort stund på ett avsnitt för de filmade mot mig haha :D Tyckte även en av poliserna liknande en från det där programmet, så det var säkert det de spelade in. För vad skulle det annars kunna vara? (;

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0