One week left!!!

Hann aldrig blogga igår. Var tvungen att plugga till slutprovet i livsmedelskunskap som vi hade idag (; Och det var MYCKET enklare än vad jag trodde att det skulle vara. Trodde att det skulle vara massa frågor om allting men det var det inte! :D Jag som oroade mig för att jag skulle precis få g typ och kanske sänka mig, men det kommer jag nog inte göra! :D I för sig har jag inte en aning om vad jag kommer få för betyg i livsmedelkunskap b, för vi har inte haft något prov eller något haha :D Men i livsmedelkunskap a vet jag ju, om det inte ändras då (;


NO MORE LMK!!! så jävla underbart :D

Igår var jag på träning också och då blåste ett mål iväg haha :D Var lite kul (; Och träningen gick verkligen bra också, så det var också kul haha :D Skulle egentligen ha spelat match imorgon, men ska på sån där handledarkurs så kan inte :/ Är glad för att Amanda och Louise J var snälla och visade vägen dit för mig idag, för annars hade jag nog inte hittat haha :D Ska ju dit utan mamma och pappa eftersom de redan har gått kursen med min bror så de behövde inte gå med mig (; Tråkigt att gå själv, men det går nog bra haha :D Känns som att jag har jätte mycket att berätta, men tar nog inte med alla grejer haha :D

Men idag på svenskan berättade vi våra spökhistorier som vi har hittat. Vi har skrivit egna också, men de ska vi inte läsa upp tack och lov :D Var lite kul för vi satt runt ett bord i ett mörkt rum med ett tänt ljus haha :D Gick inte alls bra att läsa upp min, var nervös. Men fattar inte varför för jag klarar ju av att prata i klassen :O




Passande bild haha :D


Kommentarer
Postat av: johanna

JAG SKA OCKSÅ PÅ HANDLEDARKURS IMORGON!!!! :D

2011-05-25 @ 23:33:11
Postat av: johanna

OCH VAD BRA ATT PROVET VAD ENKELT!! :D och att det gick bra såklart haha :D <3

2011-05-25 @ 23:33:51

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0