(N)

Slutade 12.50 idag och hade bara två lektioner, men ändå så var dagen jobbig. Eller en lektion var typ på 3 timmar :P Började i alla fall med att jag vaknade en halvtimme innan vi skulle börja, så den började ju inte direkt bra. Sen var vi bara tre stycken på kallköket, för de andra skulle jobba med inlämningsuppgifter de hade kvar, det var väll skönt att vara så få, men var ändå inte roligt. Kunde väll ha varit det, men tror ingen av oss var särskilt pigga. På matten hade jag ont i huvudet så klarade nästan inte av att räkna  och vi hann inte få någon rast mellan kallköket och matten. Kändes som att vi hade behövt det idag annars.

Har inte gjort så mycket nu sen jag kom hem, har sovit en stund och tittat lite på vänner. Hade tänkt gå på fotbollsträningen, men tror inte ens jag klarar av att gå upp till planen p.g.a. min huvudvärk så ska vila lite mer nu och hoppas på att det är bättre imorgon :P


Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0