Händelserik gårdag (;

Satt aldrig vid datorn igår för först var jag i skolan och sen var jag på handledarkurs :D

Måste säga att igår inte var min dag precis haha :D Dagen började med att jag cyklade in i stolpe med cykeln när jag skulle till skolan. En stolpe liksom haha :D Men den var faktiskt mitt på trottoaren haha :D Visserligen har jag cyklat där nästan varje dag, men ändå haha :D Kom i alla fall fram 2 st och frågade hur det hade gått så det var ju snällt av dem haha :D Jag ramlade alltså för er som inte fattade det haha :D Mycket haha det blev nu haha :D Fick sen gå hem med cykeln på bakhjulet för det gick inte att snurra på framhjulet (; Men lämnade in den på cykelverkstaden idag så de bytta framhjul för det hade blivit lite bucklat eller vad man ska säga haha :D Så nu funkar den prima och fick även bättre bromsar på köpet :D

När jag sedan kom till skolan och hade varit där ett tag skar jag mig djupt i fingret så fick sätta mig en stund för kände mig alldeles konstig i huvudet. Vi var alltså i köket och jag skulle skära en gurka haha :D


Gjorde ett buffebord med olika kycklingrätter i köket igår :D Fast jag var inte med och gjorde något eftersom jag först kom lite sent p.g.a. omkullkörningen och sen skärde mig. Men försökte hjälpa till med andra grejer i stället :D Längst upp från vänster: mackor med kycklingröra, kycklingsallad, kycklingwraps, grillspett. Längst ner från vänster: mackor med kycklingröra, något som jag inte vet men någon slags macka tror jag och friterad kyckling :D


Och efterrättsbordet.. Tyckte bäst om de med jordgubbarna på :D Tror det var chokladmousse, det på skärbrädan är citronfromage och det längst ner är nå nougatgrejs :D

Denna dag var däremot mycket bättre. Vi hade vattenkrig i bageriet diskrum hela dagen typ haha :D Sen den sista timmen förbjöd våran lärare oss att vara där, det var bara Johan och Freddie som fick vara där (; Och det var en massa disk kvar eftersom vi har börjat städat hela bageriet, så alla redskap o.s.v. skulle diskas (; Fast det är massa disk kvar eftersom de ska städa där hela veckan (; Fast vi slipper det eftersom vi inte har någon mer bagerilektion :D Men kom precis på att vi kanske ska göra det en stund sista veckan :O Fast då är de förhoppningsvis klara :D

Långt inlägget blev :O

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha men gud Cecilia! skadade du dig när du ramla omkull på cykeln? vilken otursdag! de senaste torsdagarna har varit riktiga otursdagar för mig haha :)

2011-05-27 @ 23:21:07

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0