Fy fan

Har varit på en träning i världens spöregn. It's raining cat and dogs eller vad det heter på engelska haha :D Tror våran engelskalärare sa så i alla fall haha :D Jag har nog aldrig blivit så blöt, inte på en träning i alla fall :O Fast det regnade var den grymt rolig som tur var :D Men på tal om något helt annat, är det någon som ska se eurovision ikväll? :D Tror ni Sverige kommer gå vidare? :D


För er som inte vet så representerar Eric Saade Sverige. Men tror inte så många har missat det haha :D


Kommentarer
Postat av: johanna

sv1; ja ganska kul är det att kolla på klänningar faktiskt, haha ;)



sv2; tack (: några i klassen bara, haha. patetiskt och jag tar inte åt mig mig alls tycker bara det är dålig stil ;)

2011-05-12 @ 20:54:26

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0