400

Sitter och väntar på att Ola ska vara med i mix megapol med Paul Haukka :D Man har ju vänt sig med att han inte är med i Vakna med the voice längre, men inte med att han är med på mix megapol istället haha :D Va fan, Ola skulle komma in vid 18, men då var det ju nyheter och nu har de spelat två låtar (; Aja, han kommer väll in snart (;

Skulle egentligen ha varit på träning nu, men vill inte vara med för min hals. Hoppas verkligen att den är bra tills nästa vecka, för vill verkligen träna! Speciellt nu när vi har börjat på gräs och jag kan börja använda mina nya fotbollsskor :D

Imorse hade vi sovmorgon, vilket var grymt skönt :D Gick till och med upp senare än jag brukar börja (; Gillar vårat schema som vi har haft den här veckan, för vi har typ slutat tidigt varenda dag :D Var också väldigt längesedan vi gick till 4 tror jag :D Eller på fredagar då, men de gills inte och nu kommer vi "bara" gå till 15.30 på fredagar haha :D Hände en liten rolig sak utanför matsalen också, eller mycket rolig sak haha :D

Känns som det blev lite osammanhängande här, men skit samma haha :D

Kommentarer
Postat av: Ida

SV: Heej Cecilia! :)



jasså vad kul :D vilken jävla stämning det var eller hur! jag hade värsta lyckoruset när jag kom hem! såg du Lasse Berghagen också? :)



ps. Det är du som är cecilia sjödin från FB ser jag :D hej på dig! :)



2011-05-06 @ 18:48:21
URL: http://idapetterrson.blogg.se/

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0