jadu..

Kul att jag vaknade kl 6 imorse av att ett billarm gick -.- Trodde efter ett tag att det var brandlarmet, så fick lite panik. Men sedan när jag hade vaknat till lite hörde jag att det var ett billarm, som tur var om man kan säga så (;

Finns väll inte så mycket att säga om dagen. Jag och några till försökte få tag på den som man ska ringa för att få en plats på marknaden, eftersom vi ska stå där med klassen. Men hon svarade inte! :/ Kändes som vi försökte 1000 gånger typ, haha :D Och först ringde vi dit det stog att man skulle ringa men då sa de att vi skulle ringa ett annat nummer. Det numret borde ju ha stått där vi hittade det första numret tycker man haha :D

Nu håller jag på att skriva om matspjälkningskanalen, skit tråkigt är det :/ Men det måste ju göras tyvärr :/ Jag har, tänkte skriva något här men sen gick jag in på facebook och glömde bort det haha :D Men det var inte om pluggandet i alla fall haha :D


Haha, i matsalen (; Jag har börjat hata att va med på kort typ, förut kunde jag alltid göra någon min eller något. Men nu klarar jag typ inte av det, eller jag klarar ju av att göra en min, men vill inte vara med på kort typ :P Känns som att det blev många typ där (;

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0