-3 grader :/

Kom typ nyss hem från V-ås :D Dagen blev inte som jag hade tänkt mig, men den blev väldigt bra i alla fall :D Synd bara att min huvudvärk förstörde lite :/ Men tror jag fick ont bara för att jag var ute så mycket i blåsten, brukar känna av den ganska lätt :/ Kul att de andra ska vara kvar där i 3 timmar till och jag åkte redan för 3 timmar sen :/ Kommer nog berätta lite mer imorgon, för har så ont i huvudet nu, så orkar inte :/ Ha de bra!


Vi satt på första parkett i domkyrkan, haha :D Gudstjänsten filmades ju och vi blev precis inte med, som tur var (; Kul liksom om 1200 pers hade kunnat kollat på en, haha :D Men det var någon annan som också filmade och där blev vi nog med :/ Men det gick inte upp på tv-apparaterna i alla fall :D Kan man skriva tv i plural på något annat sätt? haha :D


Vi fick även sitta uppe på läktaren eftersom det var fullt nere haha (; Kommer ihåg förrförra året när jag, Fredrik, Jonte, Emma och Oskar (tror det var dom) gick upp där och kollade när de som skulle spela teater repade, men då såg de oss och sa at vi inte fick vara där inne haha :D Heter det repa när det är för teater förresten? haha. Man kanske säger öva då (;

Började skriva det här inlägget för typ 50 min sen, så kom inte alls hem för ett tag sedan utan för typ 1 ½ timme sedan haha :D


Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0