Kul dag, haha :D

Har precis tittat på ett avsnitt av vänner. Är skit trött :/ Funderar på att strunta i träningen och gå ut och springa imorgon eller något. För har ingen lust alls och det regnar/haglar ute :/ Tar ju typ 10-15 min att cykla upp dit också, så det gör ju inte så att lusten ökar. Haha, kan man säga så? (; Sedan måste jag skriva hygien också om jag ska göra det jag har tänkt (; Som jag nog ska :D

Haha, var lite kul på rasten mellan datan och engelskan idag för jag och mina kompisar "busade" lite, haha :D Sedan skulle jag och Louice springa ifrån Amanda och Louise och då satt en i hr krokben på mig haha :D Han trodde väll inte att jag skulle ramla, men det gjorde jag haha :D Tror han blev lite rädd att jag hade gjort illa mig eller något för han frågade flera gånger om hur det gick och hjälpte mig upp m.m. haha :D Men jag gjorde ju inte illa mig, det var mest kul bara haha :D




Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0