day 17 – your favorite memories

Jag har väll ganska många favoritminnen. Så kommer skriva flera, för kan omöjligt välja ut ett bara!

Kan väll börja med att skriva om ett som jag tänkte på nyss :D Och det var då när jag och Johanna skulle åka till tomtits, där vi cyklade på lina m.m. haha :D Kommer ihåg att dagen innan hade jag spelat match och sen åkte jag direkt till ku, där du var :D Och när vi berättade för Erika att vi skulle åka till tomtits så trodde hon inte på oss, haha :D När jag tänker på det, kommer jag att tänka på kollot! och hur underbart det var att patrik skulle till öland den där sista veckan så att du fick jobba istället och då lärde vi känna varandra! :D Tänk liksom att vi hade spelat fotboll tillsammans i typ ett halvår innan det, utan att riktigt prata med varandra, sen när vi gjorde det blev vi typ bästa kompisar direkt :D Och kommer du ihåg när jonte frågade om vi var släkt för att tyckte vi var så lika? På insidan alltså, haha :D Kommer också ihåg när vi satt på bryggan vid kuppen och du sa att du hade läst min blogg varje dag innan jag slutade, fatta va glad jag blev då haha :D


Alla gånger jag har sett på Ola är ju också några av mina favoritminnen :D T.ex. den gången i Köping när han började berätta värsta svamphistorien för mig och Natalie, haha :D Och man hörde typ ingenting för det var något band som spelade på scenen bredvid haha :D Sen i bilen hem fick vi typ åka i 50 km/h för det spöregnade och vindrutetorkarna på bilen funkade inte så bra, haha :D


Och alla semestrar jag har varit på, med familjen :D


Och SICILIEN!!! Behöver nog inte skriva nå mer om det, för de som var med vet hur underbart det var! :D Fast det är väll samma sak med de andra minnena också egentligen, haha :D


Och alla konfirmationsläger och assistenläger! Speciellt det andra konflägret :D

Det där molnet såg precis ut som ett berg, så först visste man inte om det var ett berg eller bara ett moln, haha :D Men det syns inte så bra på bilden :/

Har fler favoritminnen, men kan ju inte rabbla upp alla haha :D


Kommentarer
Postat av: Kim

ååh Sicilien :')

Du ska väl med i år?

2011-03-13 @ 17:46:34
URL: http://baranagratankar.blogg.se/
Postat av: johanna

säger som kim; ååh sicilien!! <3

och tomtits! haha :D <3

2011-03-13 @ 18:26:57
Postat av: Kim

sv: okej, hoppas du får! och klart jag ska med! :)

om anmälan och sånt vet jag inte mycket om, så du får prata med johanna ;)

2011-03-13 @ 19:48:26

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0