day 09 – your beliefs

Åh, vilken jobbig eftersom jag inte riktigt vet vad jag tror på! :/ Men jag skulle vilja tro på gud av någon anledning som jag inte vet, haha :D Men känns ju som att det skulle vara bra eftersom jag är konfirmandassistent, haha :D Fast det går ju inte riktigt tvinga sig själv att tro, som jag nästan skulle vilja göra nu, haha :D Men ibland är det nog skönt att inte tro :D

Känns som jag bara babblar nu, som jag nog också gör, haha :D Men hade inte en aning vad jag skulle skriva så då blev det så här, haha :D Känns som jag skriver haha hela tiden också, haha :D



Kommentarer
Postat av: johanna

du verkar glad haha :D detär braaaa :D

2011-03-03 @ 20:27:54
URL: http://jjjohannna.blogg.se/

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0