lista!

Namn: Cecilia
Ålder: 17 iår
Längd: 1.67
Sko-storlek: 37
Född: ja, det är jag (;
Bor: hemma nu över sommaren
Gör just nu: just nu svarar jag på de här frågorna
Allmänna frågor:
Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: snäll, ofta glad och tänker ofta på andra
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: kan inte alltid visa att jag är sur/arg på någon (förutom min bror), vissa tycker väll att det är bra, men jag tycker oftast det är irriterande, dålig fantasi fast ibland kan den bli väldigt bra haha :D Och så är jag lite osäker när jag ska göra vissa grejer, är rädd för att göra fel och måste därför fråga massa saker.
Vad är du rädd för: dammsugare haha :D Men ska försöka komma över det (; Kommer inte på något mer, eller jo ormar!
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: att jag är glad och är faktiskt nöjd över mitt hår, skulle bara vilja ha det lite längre (;
Det roligaste jobbet du haft/har: kollot :D
Har du körkort och egen bil: moppekörkort (; har ju inte åldern inne för bil än haha :D
När tog du ditt körkort: hoppas jag får det precis när jag fyller 18 :D
När grät du senast: torsdags
När skrattade du senast: för en timme sen kanske (;
Vem åkte du bil med sist: natalie i typ 100 m haha :D
Vem åt du mat med sist: mig själv, annars var det med Natalie, Annica, Cisci, Fredrik och Alfons
Vem sov du hos sist: Sómnade hos Cisci ett antal gånger igår men sen gick jag ju hem och sov haha :D Annars var det ett tag sedan jag sov hos någon, var nog hos Amanda (;
Vem sov hos dig sist: Amanda, Louise och Louise tror jag :D
Vad var du rädd för när du var liten: Kul att jag såg att Johanna hade skrivit dammsugaren här haha :D Men djur och sen kommer jag inte på något mer (; Min fantasi är inte alls bra när jag gör sånna här saker (;
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: dagisfröken
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: vet inte, men senast var i torsdags i alla fall :O
Värsta smärtan du råkat ut för: när jag blev ormbiten tror jag eller någon gång när jag har haft ont i huvudet/magen.
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: mina nära och kära :D
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: ja
Har du någonsin sportat: gymnastik och fotboll
Någon du ser upp till: ja
Vad finns alltid i din handväska: mobil, plånbok, lypsyl och oftast nycklar :D
Har du varit utomlands någon gång: finland, danmark och Sicilien. I höst blir det Tyskland också :D
Vilken plats var finast: sicilien
Största stad/städer du varit i: vet inte
Lite mer personliga frågor:
Har du någonsin tagit eller provat droger: nej
Rökt: nej
Snusat: nej
Druckit: ja
Har du piercing eller tatuering: öronen, om det räknas (;
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: -
Finaste komplimang du fått: typ "vilket fint hår du har" eller jag vet inte (;
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: vet inte
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: ne, det tror jag inte :D
Har du någonsin gjort något kriminellt: har ju cyklat utan hjälm, cyklat på trottoaren m.m. haha :D men inget allvarligt (;
Har du snattat: nej
Antingen-eller-frågor:
Storstad eller landet: både och :D trivs där jag bor jag nu, känns lagomt :D
Hamburgare eller pizza: pizza
Kött eller fisk: kött
Hund eller katt: hund
Aftonbladet eller expressen: aftonbladet
McDonalds eller MAX: max tror jag :D
Vin eller Öl: vin
Charter- eller skidsemester: beror pååå, båda? :> inte samtidigt dock. ;) <-- Johannas svar får stå kvar :D
Charter Sverige eller Utlandet: utomlands
Sport eller nyheter: de måste väll mena sportnyheter och vanliga nyheter haha :D i så fall är det vanliga nyheter :D
Hockey eller fotboll: fotboll helt klart :D
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: olika. Tycker mer om den ena men vissa snygga killar passar ju inte i den men de är ju snygga i alla fall haha :D
Sommar eller vinter: sommar
Vår eller höst: vår
Flyg eller tåg: flyg
Bil eller buss: olika :D

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0