helgen! :D

Åkte ju som sagt hem i onsdags och hade inte så mycket tid att sitta vid datorn, så blev inte så mycket bloggande (; Så förlåt Malin, Freddie och Amanda haha :D Men här kommer en sammanfattning om helgen, eller onsdag-måndag :D

Onsdag: Spelade brännboll och lekte lekar med hela skolan :D Skit kallt var det eftersom man fick stå och titta på ganska mycket, men sen kom solen och det blev skit varmt :D Fick sluta två timmar tidigare, men jag hade nästan hellre viljat gått den tiden i skolan för orkade inte gå hem till lägenheten haha :D Hade ju inget att göra där och det var ju varmt ute :D Fick i alla fall sällskap till 3 och mitt tåg gick kvart i 4 (;




Sätta ihop "leksaken" som är i kinderägg :D


Lappleken


Lärarna kör lappleken haha :D


Brännboll :D


Tb och Am :D

Torsdag: Var med bästa Johanna k :D Cyklade till lappens, fikade vid paulus, cyklade mer och busade haha :D Gick vädligt bra med buset, eller vad säger du? haha (; Efter jag hade varit med Johanna träffade jag Emma och Cisci en stund :D


Åt INTE den här själv haha :D


Gick upp i hopptornet vid Hönsan för första gången (;






Ett stort hål i vägen :O




Fika (; Vi åt väll inte så nyttigt den här dagen, men resten av tiden cyklade vi ju typ haha :D

Fredag: Var först iväg och köpte ett par nya skor, eller två blev det :D Ett par flipflopp och ett par vita converse :D Trodde aldrig jag skulle köpa ett bar converse, men i fredags hände det (; På kvällen drog jag, Emma, Natalie, Cisci och Sara till Falukalaset :D Sara åkte sen, men vi andra var kvar :D Kommer bilder och filmer från det i ett enskilt inlägg :D

Lördag: Tvättade bilar på förmiddagen för att samla in pengar till Sicilienresan :D Gick bra, blev lite blöt ibland bara haha :D Sen blev det att vara med Johanna :D Vi tog moppen ut till en badplats men badade inte (; Köpte glass i McDriven och åt upp den vid paulus :D




Blev Ballerina kladdkaka och den var god :D



Söndag: Sålde chokladtoppar (för sicilienresan) på cruisinggudstjänsten på byn :D Var inte många som köpte tyvärr, fast det var enormt mycket folk där :O Blev det lite fotboll med Natalie och sen var Ola med på bingolotto så det kikade jag, Natalie och Cisci på :D Såg också Big brother finalen fast jag knappt har tittat på det (; Men nu ångrar jag mig lite att jag inte gjorde det haha :D


Gick bra med fotbollsspelandet haha :D

Måndag: Gjorde inte så mycket på förmiddagen, packade lite och så (; Sen åkte jag hit och där jag skulle byta tåg hittade jag magnum double! :O Trodde inte den fanns i Sverige längre så köpte så klart en sådan haha :D




Skit gott vatten med hallonsmak! :D Men var inte så gott när kolsyran försvann :/

Det var mina dagar hemma det :D Blev ett långt inlägg haha :D


Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0