dagen :D

Ska snart lägga mig efter en bra dag! :D Blev först att tvätta bilar, sedan skulle jag och Johanna gå till pickaboo som har öppnat i stan men då hade de ju redan stängt :/ Får se till att gå in dit någon annan dag :D Efter det blev det att packa upp kläder som jag hade i lägenheten. Har hållt på med det i en vecka, men har ju haft roligare saker att göra :D Har också tagit en cykeltur med Natalie, men kan inte säga att den gick så bra haha :D Natalies däck gick nämligen sönder efter halva vägen typ så vi fick ta bilen och hämta cykeln haha :D Imorgon tänkte vi satsa på en springtur istället för de brukar gå bra haha :D Har också hunnit med en runda in till stan och till Martina :D

Känns som att det vara längesedan jag la ut några bilder, så kommer några nu :D

Ett YES-hjärta made of Johanna!

Vaniljdrömmar- Sveriges godaste småkakor. Undra hur de har kunnat mätt det, alla har väll olika smak (;

Haha, jag, Johanna och Jessica la oss på varandras ryggar och magar medan vi väntade på att några bilägare skulle komma (; Men skönt var det efter allt slit haha :D

Johanna har blivit handikappad och måste därför ha en handikappsparkering för cykeln istället för cykelstället (;

Var lite varmt vid banken vid 9-tiden, hela 38 grader och vid OK var det bara 17. Stämmer säkert skit bra :D

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0