kollolägret :D

Tänkte berätta lite mer om lägret nu för skulle ut och köra igår när jag hade tänkt göra det :D Kom på nu att jag egentligen inte har så mycket att säga om lägret, men det var härligt den mesta tiden :D Vi lekte lekar, badade/fiskade och grillade :D Och jag som hatar fiskar fick en gång vara med och hålla koll på de som fiskade, och en ledare sa "men de får aldrig någon fisk". Jo tjena, när de hade fiskat i kanske 10 min får en upp en stor gädda (tror jag). Men som tur var fanns det några som fixade att "ta hand" om den :D Och den ena ledaren kunde ju inte veta att de skulle få någon fisk, tror inte att de ens fick en enda förra året och nu fick de ganska många :O Här kommer några bilder och jag tror att jag kommer att lägga upp mest bilder här i framtiden och inte skriva så mycket för känns som att jag inte har så mycket att skriva och att det blir roligare med bilder :D


Tilda

Korvar som ingen ville ha (;

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0