Måndag

Var inga förseningar som tur var! :D Känns som att det gick väldigt fort att åka också och de sista två timmarna fick jag sitta längst upp på ett tvåvåningståg, så blev mycket roligare att åka för man såg mycket mer än vad man gör annars :D Lite tråkigt att snön har börjat smälta en massa här, är ju liksom bara januari :O Men det blir väll kallt snart igen (; 

Verkar som att det har hänt någonting här idag också, för när jag skule gå och handla hörde man sirener, sedan såg jag en polisbil svänga in på coop-parkeringen. Fast det kan ju hända att den bilen skulle in där bara, haha :)

Nu sitter jag och lyssnar på den akustiska versionen av All over the world med Ola och ska strax gå och lägga mig, så man orkar upp imorgon, haha :) Fast slutar redan 12.50 så det blir ju en ganska kort dag, men det är nog bra så man inte hade gått till fyra eller något som inte hade varit så roligt (;

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0