hejhopp!

Första skoldagen för det här året är nu avklarad, eller var det för ett tag sen :) Fick sluta vid 12 istället för 12.50 för vi hade inget att göra på sista lektionen som är kallkök, eftersom vi inte har haft det tidigare och ingen visste riktigt vad det var först. Slutade väll egentligen innan 12 fast våran lärare skulle följa med oss och äta :O Inte en aning varför för vi har ju ätit där sedan vi började i höstas, haha :) Kändes typ som att det var vår när jag gick hem från skolan för det var varmt, isigt, snön håller på att töa bort, en cykla och fåglar som kvittrade. Fast det finnns väll fåglar som kvittrar året runt, men det här var nog inte fåglar som brukar vara här på vintern, haha :)

När jag kom hem kom jag på att jag kunde titta om det fanns en tvättid för mina nya jeans färgar av sig lite och tänkte prova om det hjälper att tvätta dem en gång till :) Och det fanns det, så nu håller jag på att tvätta första hela dagen som jag är här efter jullovet, haha :) Sedan har jag också hunnit med att gå ut och springa och lite styrketräning (; Det var lite halt så man fick gå på vissa ställen, men det gick bra och jag bröt inga ben (;

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0