slappdag!

Har inte gjort ett piss idag! Bara legat i sängen och tittat på One tree hill och läst. Dock inte samtidigt men tror ni fattar det (; Har inte haft någon ork/lust att göra något heller. Och sen när jag väl ville ut och gå hann jag bara 100 meter innan det började regna, så det var bara att vända. Nu regnar det inte längre, men det är skit kvavt ute, så man vill inte vara ute. Hoppas verkligen inte att det börjar åska ikväll, för då vet jag inte alls vad jag ska göra. Vad ska ni göra ikväll? :D

I alla fall så igår hade vi kick off på skolan. Och då fick min klass och hr2 åka och spela laserdome!!! :D Var skit skoj, man kände sig som en riktig krigare, typ haha :D Måste göra det någon gång igen :D

Efter det badade jag och Freddie i kanalen haha :D Blev både mitt första dopp där någonsin och troligtvis mitt sista för iår (; Sen drog jag och träffade Amanda och hennes kompis Sara :D Avslutar med att säga att dagen var grymt kul! :D


"Vänthallen" vid laserdomen (;


Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0