sista sommarlovsdagen

Imorgon vid den här tiden är jag i skolan och om mindre än 12 timmar är jag i lägenheten. Känns lite konstigt, men ska ändå bli skoj :D

Om mindre än ett halvår har jag avklarat halva gymnasietiden och det känns riktigt bra :D

Eftersom det här är sista dagen på mitt lov får ni några bilder som får sammanfatta mitt sommarlov lite :D Fast om ni har läst min blogg hela sommaren har ni säkert sett de flesta (; Och som ni kanske märker tar jag mest bilder när jag är med Johanna haha :D

Skrev det här inlägget i förmiddags, men var tvungen att gå och hade inte lagt upp alla bilder (; Så tänk att jag lade upp det här vid typ 12 (;



Cykling med Johanna

Pingisspelande med Johanna

Alfons gör ett försök till att se cool ut, eller han gör det ganska ofta men ser mest söt ut (;

Tilda på kollolägret :D

Härligt väder

Inge bad här, men blev ändå några härlia stunder på den här platsen (;

Johanna


Träning med gamla laget (;

Semester

Kojbygge :D

Glassätande på lappens blev det en hel del (;

Mamma och pappa när vi var i trakterna där jag går i skola (;

Jag och Johanna utanför den äldre delen av min gamla skola (;

Åkte globen sky view med natalie (;

Skansen med syster och mamma (;

Sicilien <3

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0