happy! :)

Är lite glad just nu av flera anledningar haha :D Bl.a för att det gick hur bra som helst hos tandläkaren, behöver inte gå till den något mer utan kan gå till den som är en kvart hemifrån istället för en timme :D Ointressant för er att läsa om varför jag gick till den från början, så låter bli att berätta om det (; Visserligen sa hon att jag ska börja använda mina läsglasögon igen och det vill jag verkligen inte, men jag måste väll :/

Sedan har jag tränat med mitt gamla fotbollslag, som lades ner för typ 2 år sedan. Men nu har de börjat tagit tag i träningarna igen, skit skoj :D Jag och mamma shoppade också lite efter tandläkaren och då hittade jag en skit snygg kofta och 2 prydnadsgrejer till lägenheten. Allt det gick på bara 200 spänn, så det var billigt och bra :D Har även hänt en till grej som jag är grymt glad över :D


Laget för 2 år sedan :D


Den här låten börjades spela när jag duschade och då blev man ju bara ännu gladare! :D

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0