Vårtecken!

Såg en massa olika vårblommor när jag cyklade hem från skolan :D Blev lite glad då, haha :D Fast de har nog funnits där länge, bara det att jag inte har sett dem (;

I skolan idag gjorde vi världens godaste bullar :D De var inte så snygga kanske, för våran lärare sa att vi skulle bli klar en viss tid så att vi skulle känna av lite stress (; Men det var i alla fall bullar med mandelfyllning i och på var det vaniljkräm :D Sen gjorde vi kransar, limpor och tårtor också :D


Tycker om den här (; En sån vill jag ha när jag fyller år haha :D


Chokladmarängtårta (; Känns lite konstigt att både ha marsipan och maräng haha (;

Kommentarer
Postat av: johanna

HAHA en som det står "Marcus 4 år" på också? ;)

2011-04-01 @ 17:58:59
Postat av: Anonym

& btw, båda var jättesnygga :D

2011-04-01 @ 18:00:08
Postat av: Louise Ö

Så du vill att det står Marcus 4 år på den?? :D hahahaha :P

2011-04-02 @ 13:16:46
Postat av: Sanna

fint!

2011-04-06 @ 16:23:14
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0