S.O.M.M.A.R :D

Kom hem från Cisci och Fredrik för en stund sedan :D Det var kul, vi tittade på tv och spelade lite fotboll :D Innan jag gick dit hade jag varit med Johanna som också var roligt :D Har inte en aning vad vi hade gjort om det inte hade varit fint ute, för vi var typ ute hela dagen :D Vi tog oss bl.a. en moppetur och trodde att det var hur mycket fåglar som helst på en åker, men sen visade det sig vara jordgubbar som de hade satt vita plastpåsar på eller runt om eller något haha :D Sen när vi satte oss utanför ica sa vi något om någon gubbe som åkte moppe och sen märkte vi att han hade parkerat i samma ruta som oss haha :D Var lite kul, men var ju bra att han gjorde det egentligen så att en bil kunde ta hans parkering istället haha :D Fast det fanns ju jätte många lediga, vad jag pratar om en massa ointressanta saker nu känner jag haha :D Här kommer lite bilder ifrån dagen :D


Glass för 10 kr på ica :D Vet inte om de ser så stora ut på bilden, men det var mycket glass i alla fall haha :D


Haha, nej det tror jag inte (; Om inte glassen var en sibylla då (;


Haha, man fick köpa kexchoklad för 0 kr också (; Fast det var om man köpte v75 för en viss peng eller något haha :D


Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0