LOOOOV! :D

Haha, min grannes dotter på kanske 4 år kom ner på mitt rum förut (; Brukar aldrig prata med henne, men nu ville hon komma ner haha :D Hon frågade bl.a. om vi hade ett badkar, så det fick hon se (;

Fick som sagt lov igår, så är hemma nu! :D Hann träffa Johanna en stund igår också, det var roligt :D Blev lite längre än förra gången, som typ var på 3 minuter haha (; Nu ska jag strax in till stan på nå grejs om Sicilien! Känns bra att det är något jag kommer kunna hjälpa till med nu i vår i alla fall haha :D Blir första moppeturen in till stan för i år då också (; Får väll se hur det går haha :D

Kom precis på att jag inte har träffat min bror än, fast jag kom hem igår haha :D Så ska gå och kolla om han är vaken, eller han kanske inte ens är hemma haha :D


Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0